Ads 468x60px

.

неделя, 26 септември 2010 г.

Neobux - Successful



Преди две години,както си играех couter strike и world of warcraft по цял ден,нещо прещрака в мен и ми писна.Казах си защо да си губя време в игри от които няма полза.И тогава реших да попитам "Чичо Гугъл" как мога да изкарам парички от вкъщи.Много сайтове и фирми ми минаха през очите и  90 процента не плащаха.Но попаднах на  Neobux. Доста обстойно го разгледах,и ми направи впечатление форумът.Повечето лъжливи фирми или сайтове нямат!Би трябвало да се досещате защо.Ами по простата причина че ако имаха форум и не плащаха форумът щеше да блика от постове от сорта на "Не ми платиха" или "Защо не мога да получа заработените си пари" и тн. Форумът на Neobux е пълен с "успешни истории".Хората споделяха за тяхните първи плащания и тяхни рекорди. Тези неща оставиха добро впечатление у мен и реших да се регистрирам.
Забравих да спомена какво предстарвлява Neobux. Това е сайт,който ви плаща за да кликате на обяви.Цената варира от 1 цент до 2-3 цента на клик. Първоначално рекламите бяха малко,но с течение на време успявах да правя по няколко долора на ден.Но това не беше достатъчно,и реших да започна да правя "Referrals".Това са хора които се регистрират в сайта посредством ваш линк,и от тяхният доход аз получавах процент.Допълнителен процент,аз не взимах от тяхните заработени пари,а получавах от фирмата допълнително за това,че човекът който се е регистрирал посредством моят линк изкарва пари.
И така след месец и 13 дни,отделяйки по 45 минути на ден аз успях да заработя достатъчно пари,за да си платя домейн и хост за мой собствен сайт,чиято истроия ще публикувам след няколко дни.





  Други статии: